laaste dagen in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van kimpjuh - WaarBenJij.nu laaste dagen in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van kimpjuh - WaarBenJij.nu

laaste dagen in Toronto

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2011 | Canada, Toronto

Maandagmiddag kwam tante Ada naar Toronto. Ze had een redelijk goede vlucht gehad, op het feit na dat ze de hele tijd naast een persoon zat die wel heel erg breed was.

De laatste dagen in Toronto heb ik gespendeerd aan lezen op het dakterras, bezoeken aan gedeelte van de stad waar ik nog niet was geweest (soms samen met tante Ada en Rene) en souveniertjes kopen.

Dinsdagavond ben ik weer naar de language avond geweest en heb ik mexicanen, een fransman en dezelfde chinezen als vorige keer ontmoet. Net als vorige keer was het ook weer erg gezellig.

Woensdagavond kwamen Joan, Paul en Kate naar Toronto toe. Met z'n allen hebben we lekker gegeten en vervolgens ben ik met de notarangelo's mee gegaan naar hun hotel. Rene, Sandra en tante Ada gingen donderdagochtend met het vliegtuig richting Vancouver.

Ik heb een erg fijne tijd gehad bij Rene en Sandra. Het zijn erg leuke mensen, waarmee ik samen een goede tijd mee kan hebben maar die me ook zelf gerust mijn gang laten gaan. Ik hoop er in de komende 5 maanden nog een keer langs te kunnen gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Stage in Pittsburgh, PA

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2012

Kerstvakantie

04 December 2011

Rochester, Light Up Night, NYC, Sinterklaas

04 November 2011

Werk, Washington D.C., Richmond, Halloween

11 Oktober 2011

Eerste twee weken in pittsburgh

26 September 2011

My new home

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 26095

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 19 Januari 2013

Onderzoek en vrijwilligerswerk in Bangladesh

15 Augustus 2011 - 29 Januari 2012

Stage in Pittsburgh, PA

Landen bezocht: