laaste dagen in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van kimpjuh - WaarBenJij.nu laaste dagen in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van kimpjuh - WaarBenJij.nu

laaste dagen in Toronto

Door: kim

26 Augustus 2011 | Canada, Toronto

Maandagmiddag kwam tante Ada naar Toronto. Ze had een redelijk goede vlucht gehad, op het feit na dat ze de hele tijd naast een persoon zat die wel heel erg breed was.

De laatste dagen in Toronto heb ik gespendeerd aan lezen op het dakterras, bezoeken aan gedeelte van de stad waar ik nog niet was geweest (soms samen met tante Ada en Rene) en souveniertjes kopen.

Dinsdagavond ben ik weer naar de language avond geweest en heb ik mexicanen, een fransman en dezelfde chinezen als vorige keer ontmoet. Net als vorige keer was het ook weer erg gezellig.

Woensdagavond kwamen Joan, Paul en Kate naar Toronto toe. Met z'n allen hebben we lekker gegeten en vervolgens ben ik met de notarangelo's mee gegaan naar hun hotel. Rene, Sandra en tante Ada gingen donderdagochtend met het vliegtuig richting Vancouver.

Ik heb een erg fijne tijd gehad bij Rene en Sandra. Het zijn erg leuke mensen, waarmee ik samen een goede tijd mee kan hebben maar die me ook zelf gerust mijn gang laten gaan. Ik hoop er in de komende 5 maanden nog een keer langs te kunnen gaan!