Niagara Falls en Mars - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van kimpjuh - WaarBenJij.nu Niagara Falls en Mars - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van kimpjuh - WaarBenJij.nu

Niagara Falls en Mars

Door: kim

26 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Pittsburgh

Joan, Paul en Kate weerzien was geweldig. Joan ziet er gelukkig nog steeds vrijwel hetzelfde uit, want Paul en Kate zijn ontzettend veranderd.

Donderdagochtend vertrokken we richting Niagara falls. Na een rit van ongeveer 1,5 uur kwamen we daar aan. De falls zijn echt geweldig! ontzettend groot. We deden de mad of the mist tour, waarbij je met een boot zo ver mogelijk de watervallen ingaat, echt ontzettend gaaf! (zie fb voor fotos) We hebben beide kanten gezien, de US en de Canada kant van de Falls.
Na de middag hier gespendeerd te hebben gingen we weer op weg naar Mars,PA. Na een lange rit van zo'n 3,5/4 uur kwamen we 's avonds aan en kon ik de rest van de familie weer ontmoeten. Jeff is gelukkig ook niet zo veel veranderd. Mike en Ann herkende ik haast niet meer terug.

Het is erg fijn om ze na zo'n lange tijd allemaal weer te zien. Joan en Jeff hebben een erg groot huis in Mars. De Leukste dingen van het huis zijn:
- de basement die omgebouwd is tot thuisbioscoop/gameplaats
- de tuin met mega trampoline en vijver
- mijn/ann's kamer met eigen badkamer erbij :D
- keuken met keukeneiland
- de vele kamers en huisdieren (twee katten en twee honden)

Vanmorgen zijn we nog naar Kate's school geweest (ze gaat naar een nieuwe) die echt HUGE is. Groter dan mijn middelbare school..

Vanavond gaan we naar de ouders van Joan, die wonen in het noorden van Washington. We blijven daar tot zondagmiddag. Er komt een orkaan voorbij, die Irina heet. Dus we zijn benieuwd of we daar nog iets van meekrijgen.

• 27 Augustus 2011 - 17:50

Cora:

Een orkaan die Irina heet, dat lijkt me heel toepasselijk....!!!
    Cora

• 31 Augustus 2011 - 17:54

Dick:

Ja, alleen jammer dat die amerikanen het verschil niet kennen/horen tussen Irina en Irene. En Kim blijkbaar ook al niet meer.

• 31 Augustus 2011 - 18:54

Kim:

kon ook vertaald worden als Irina werd mij gezegd :P

• 31 Augustus 2011 - 18:54

Kim:

en dat is gewoon veel leuker, een orkaan die irina heet xD