Aankomst - Reisverslag uit Toronto, Canada van kimpjuh - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Toronto, Canada van kimpjuh - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

17 Augustus 2011 | Canada, Toronto

Hallo allemaal!

Maandag 15 Augustus ben ik na een reis van zo'n 20 uur aangekomen in Toronto!
Mijn eerste vlucht van Brussel naar Chicago had iets meer dan een uur vertraging, maar ik moest toch nog 5 uur wachten op mijn volgende vlucht, dus geen probleem. Bij Chicago duurde het wel nog zo'n twee uur eer ik door alle controles heen was (waar ze je overigens echt behandelen als een crimineel-totdat het tegendeel bewezen is), dus toen was er nog maar 2 uur over om me te vervelen. Verder was het uitzicht bij beide vluchten wel erg mooi. Er waren amper wolken, dus ik heb veel foto's gemaakt. Op het vliegveld van Toronto kwam ik veel makkelijker door alle controles heen en stond ik binnen 20 minuten met bagage en al al bij de uitgang. Na een kwartiertje wachten kwam ik Rene tegen en na een rondleiding door hun huis (met dakterras! + vlakbij het centrum!) en wat gepraat dook ik rond een uur of 12 lokale tijd mijn bed in ;)

Al met al viel de vliegreis me echt reuze mee. Ik vond het eigenlijk totaal niet eng om met het vliegtuig te reizen en zelf uit te moeten zoeken waar ik heen moest. Het is net de NS, alleen dan door de lucht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Stage in Pittsburgh, PA

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2012

Kerstvakantie

04 December 2011

Rochester, Light Up Night, NYC, Sinterklaas

04 November 2011

Werk, Washington D.C., Richmond, Halloween

11 Oktober 2011

Eerste twee weken in pittsburgh

26 September 2011

My new home

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 26071

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 19 Januari 2013

Onderzoek en vrijwilligerswerk in Bangladesh

15 Augustus 2011 - 29 Januari 2012

Stage in Pittsburgh, PA

Landen bezocht: