Vertrek - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van kimpjuh - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van kimpjuh - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: kim

14 Augustus 2011 | Nederland, Zwijndrecht

Morgen is het dan zover! Om 11 's ochtends vertrek ik uit Brussel naar Chigago. Een vlucht van zo'n 9 uur. Daarna zal ik ongeveer 5-6 uur op Chigago moeten wachten, voordat ik naar Toronto vlieg. Na een reis van zo'n 16 uur zal ik dan rond kwart over 9 locale tijd aankomen in Canada!

In Toronto wordt ik op het vliegveld opgehaald door Rene, de neef van mijn vader. Bij hem en zijn vriendin Sandra zal ik dan zo'n 10 dagen verblijven. Vervolgens ga ik rond de 24e Augustus richting Pittsburgh, PA. Daar bezoek ik Joan, Jeff en hun kids. Bij hun kan ik logeren terwijl ik naar een appartement zoek in het centrum. 29 Augustus begint dan echt mijn stage bij greener expressions!

Erg spannend allemaal ;) Maar ik heb er ook erg veel zin in!

• 14 Augustus 2011 - 20:22

Matthijs:

Heel veel plezier en succes! :-)

• 14 Augustus 2011 - 20:34

Pauline:

Spannend hoor! Alvast een hele goede reis! XXX

• 14 Augustus 2011 - 21:02

Nicole:

Vergeet niet hoe je Rene kan herkennen....;) Zoals oma zei. hihi Veel plezier!

• 15 Augustus 2011 - 10:23

Olga:

heel veel plezier en succes

• 15 Augustus 2011 - 13:36

Vera:

Hi, hoe beviel de vlucht naar Chicago? Waren de stoelen nog te doen? En had je nog een tv'tje? xxxx

• 15 Augustus 2011 - 18:52

Irina:

hoi kim , alles goed verlopen?
    In brussel waren de winkels dicht ivm mariahemelvaart, dus Stijn en Vera lhadden het snel gezien

groetjes mama

• 17 Augustus 2011 - 18:27

Felie:

Kim, wat ontzettend gaaf avontuur wat je aangaat! Onwijs veel succes en zal regelmatig een blogje van je meepakken ;)

• 17 Augustus 2011 - 21:36

bedankt voor alle reacties :)
    kaas is trouwens gewoon meegekomen :D