Footballgame en tweede werkweek - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van kimpjuh - WaarBenJij.nu Footballgame en tweede werkweek - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van kimpjuh - WaarBenJij.nu

Footballgame en tweede werkweek

Door: kim

09 September 2011 | Verenigde Staten, Pittsburgh

Dat van de Steelers in mijn vorige bericht klopte niet helemaal, haha. Een kaartje voor de Steelers kost namelijk zo'n 500 dollar..oeps

We gingen afgelopen zaterdag naar de eerste Football college game van het seizoen. De Panthers (van Pittsburgh University!) tegen de Buffelo's (van de University in Buffelo). Een college game is totaal anders hier dan je zou verwachten. Ze delen het stadion met de Steelers, dus speelden op een mega veld met mega veel plaatsen. Er waren cheerleaders, een dansgroep en een 'band' (met trompetten, trommels, instrumenten waarvan in de naam niet weet), college kids met vlaggen en spandoeken(en het publiek bestond ook voor de helft uit uni/college studenten). Het was echt geweldig om te zien en mee te maken. Ik denk dat het zelfs leuker was dan een echte Steelers game, omdat nu alle acts van de studenten erbij kwamen. Na de bijna drie uur durende wedstrijd (die ''wij'' de Panthers wonnen) volgde er ook nog eens een 20 min durende zeer spectaculere vuurwerkshow bij het water buiten het stadion!! Zo'n spektakel hebben wij niet eens als het NL elftal de worldcup wint :O

Verder was het nog laborday, waarop iedere Amerikaan een vrije dag heeft. We zijn naar de meubelboulevard geweest (cliche) en naar Kolh's, een van de grootste outletscenters in de VS :D

Verder is mijn tweede werkweek ook weer goed verlopen. De website: http://www.greenerpittsburgh.com/ is deze week online gegaan :D Verder is er een nieuwe werknemer, die sales en marketing doet en waarmee ik ga samenwerken en naar moet luisteren.

Tussendoor ben ik hier vooral met de kids op de trampoline (blijft leuk...) te vinden of oefen ik op paul's rowing machine in de basement.

Hoe is het in Nederland? Alles goed met stages, school, werk, korfbal? Nog interessant nieuws?

• 10 September 2011 - 15:16

Vera:

Heb jij mee gewerkt aan die website?
    Mooie vuurwerkshow!

Stijn heeft vandaag met 30-0 GEWONNEN! Woooooh! En 4 gescoord! Tegen Good Luck. En ik verloren met 16-10 :(

En het was vandaag weer lekker warm, 26 graden! Dus treffen we het beter dan bij jullie :D hehe

• 15 September 2011 - 11:58

Kelly:

Hey Kim!!
    Wat een leuke verhalen zeg ;)
    Wij zijn hier nu bezig met de voorbereidingen van sander zijn verjaardag, dit viert hij natuurlijk a.s. zaterdagavond. Normaal ben jij natuurlijk degene die dat allemaal regelt dus even wennen allemaal haha!

We hebben de jongens de missie gegeven om de kado's te kopen, danny, reinier, stef en nick.. ben benieuwd wat voor kado's hieruit voort zullen komen haha!

Bij korfbal gata het allemaal zijn gangetje,, we spelen nu gemiddeld 1/5 á 2 wedstrijden per zaterdag. Best pittig, dus we hopen dat je snel weer terug bent!

Ider geval fijn om te horen dat alles ook goed verloopt bij je stage en met je appartementenzoektocht ;) Is het engels nog een probleem of gaat dat al steeds soepeler?

xxxxx