Nog vier dagen! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van kimpjuh - WaarBenJij.nu Nog vier dagen! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van kimpjuh - WaarBenJij.nu

Nog vier dagen!

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

24 September 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Nog vier dagen voordat ik vertrek richting Bangladesh!

De planning is als volgt:
28 september: van Amsterdam naar Dubai
(2 dagen in Dubai)
1 oktober: van Dubai naar Dhaka, Bangladesh

Mijn reisgenoten zijn Matthijs, Martha en Jacob. We gaan drie maanden onderzoek en vrijwilligerswerk doen in Bangladesh. Waarschijnlijk wordt dit (voor mij en Matthijs) 4 dagen per week onderzoek en een dag per week vrijwilligerswerk.

Het onderzoek doe ik samen met Matthijs en wordt een marktonderzoek over de hulpmiddelen voor gehandicapen die CRP (de vrijwilligers organisatie waar we verblijven, www.crp-bangladesh.org) produceerd.

De invullig van het vrijwilligerswerk is nog niet geheel duidelijk, maar er zijn verschillende mogenlijkheden waar we terplekke uit kunnen kiezen. Ik wil waarschijnlijk iets met de kinderen gaan doen die ze daar les geven. Sporttoernooien organiseren of klaslokalen opknappen oid.

Na drie maanden zijn we van plan nog een paar weken te gaan rondtrekken door India en Nepal.

18 januari (2013): van New Delhi, India naar Dubai
19 januari: van Dubai naar Amsterdam

Als je nog wilt geld wilt doneren kan dit op rekening nr. 8597746 tnv K Berghout. Al het gedoneerde geld zal ten goede komen aan de organisatie en ik zal op deze weblog bloggen wat er precies mee gebeurd!

Kleding hoef ik niet meer! Ondertussen staan er twee tassen -van samen 17 kilo- vol met kleding en schriften (thx Joyce, fam. Teekman en oma) en een lampenkap (thx vera) klaar om meegenomen te worden. Nu mijn eigen spullen nog inpakken!

Liefs,

Kim

  • 24 September 2012 - 16:36

    Vera:

    een hele leuke sierlijke lampenkap én kleding

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 26096

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 19 Januari 2013

Onderzoek en vrijwilligerswerk in Bangladesh

15 Augustus 2011 - 29 Januari 2012

Stage in Pittsburgh, PA

Landen bezocht: